· Fejlesztés · TÁMOP 3.1.4 |
Farsang projektA projekt célja:
Német nyelv 5. osztály - TanmenetDie Schulferien sind zu Ende. Der Herbst ist da! Was brauchen wir dieses Jahr? Csoportmunka: ősszel kapcsolatos kifejezések gyűjtése Felidézés: gyorsaság pontosság Német nyelv 5. osztály - BemutatóElőkészítő feladatok:
Német nyelv 5. osztály - wohntypen.pptWohntypen - Was ist typisch für diese Häuser? Das Einfamilienhaus
Matematika 5. osztály - TanmenetMatematika tanmenet 1-4. óra: Természetes számok írása, olvasása a 10-es számrendszerben Matematika 5. osztály - BemutatóBemutató óra Téma: Törtek, tizedes törtek, átlag Matematika 5. osztály - LegekLegek az állatvilágban A legnagyobb ma élő madárfajtól származó tojással egy kínai farmon élő struccpár örvendeztette meg egymást és a világot: 2,35 kg volt. A legnagyobb szárnyfesztávolsággal a déli tengerek albatroszai büszkélkedhetnek, a rekord 3,63 méter volt. Reneszánsz tánczene megszólaltatása XXI. századi hangszerekenA témahét az Alapfokú Művészetoktatási Intézmények specifikuma okán 4 ill. 6, nem folyamatosan szervezhető tanítási órák időtartamát jelenti. Az adventi időszak és a karácsonyi ünnepkör jeles napjai, népszokásai, zeneművek feldolgozásaAjánlott korosztály: Zeneiskolai növendékek - szolfézs 3. osztálytól továbbképzőig Ajánlott időkeret: Az adventi időszakban a szolfézsórák egy részében a megjelölt időtartam szerint. A modul célja: A hagyományos karácsonyi hangverseny sikeres megvalósítása A modul tartalma: Az adventi időszak és a karácsonyi ünnepkör jeles napjai, népszokásai, zeneművek feldolgozása Zongorakíséretes és kamarazenei művek hangversenyen való bemutatása - ProjektZongorakíséretes és kamarazenei művek hangversenyen való bemutatása Farsang-projekt időbeosztásA projekt célja: Az iskolai farsang mélyebb hagyományainak megismerése és népszerűsítése A csoport fejlesztési feladata: élményszerű cselekvő megismerés, tantárgyi integráció megvalósulása A csoport tagjai: 6. évfolyam A projekt vezetője: Kovácsné Dolgos Edit és Eredics Éva A projekt kezdő és záró időpontja: 2010. február 15-március 8. Elvárt eredmények: az iskolai farsang megújítása, a kiemelt kompetenciák fejlődése Zongorakíséretes és kamarazenei művek hangversenyen való bemutatása - HangversenyZongorakíséretes és kamarazenei művek hangversenyen való bemutatása - Hangverseny Zeneiskolai projekt - FényképekZeneiskolai projekt - Fényképek Három hetet meghaladó projekt Iskolaújságban a farsang projektIskolánk tanulóinak egy része a farsangi mulatságra projektmunkában készült. Sokan leírták ezzel kapcsolatban a véleményüket. Szent György hava - tavasz - április'Szent György hava- tavasz -április' - ennek a témának a megjelenése az irodalomban, a zenében, a művészetekben, a fizikában, a természetben... Ez a téma ölelte át a tanítási órákat és a szabadidős tevékenységeket iskolánkban ezen a héten. Önismeret - ModulleírásEzt a modult az 5.b osztályban vezettük be, mert szorosan kapcsolódik a kiemelt fejlesztési feladataink közül a helyes énkép, önismeret, a testi, lelki egészség területekhez. A modul időtartama 5x45 perc volt. A modult a tanév második felében valósítottuk meg, amikorra az egészséges életmódhoz tartozó témákat már feldolgoztuk. A célom az volt, hogy a tanuló most ebben a tanévben ismerjék meg saját énképüket, saját mentális tulajdonságaikkal legyenek tisztában. Szövegértés-szövegalkotás 1. osztály - TanmenetMár iskolás vagyok: TK. 3. o. A tanulók beszédének megfigyelése: Az iskolai élet rendje Szövegértés-szövegalkotás 1. osztály - ÓravázlatFelkészülés az órára
Szövegértés-szövegalkotás 5. osztály - TanmenetA taneszközök használatának megismerése. A kötelező és ajánlott olvasmányok bemutatása. Az 1-4. évfolyamon tanultak rendszerezése, ismétlése, alkalmazása. Az eddig tanult irodalmi ismeretek felidézése különböző munkaformákban. Szövegértés-szövegalkotás 5. osztály - BemutatóElőkészítő feladatok:
|